Εμπειρία και Αξιοπιστία στην Εμπορική Διαχείριση
Σε συνεργασία με κορυφαίους ειδικούς στον τομέα της εμπορικής διαχείρισης, προσφέρουμε ολοκληρωμένες λύσεις για την αυτοματοποίηση, την οργάνωση και την παρακολούθηση κάθε είδους εμπορικής επιχείρησης, ανεξαρτήτως μεγέθους.
Με τη βοήθεια της One Technologies, μπορείτε να εκδίδετε επαγγελματικά ηλεκτρονικά τιμολόγια και αποδείξεις από οπουδήποτε και με οποιαδήποτε συσκευή.
Επιπλέον, μπορείτε να αποκτήσετε ψηφιακή υπογραφή για την επιχείρησή σας, εξοικονομώντας χρόνο και αυξάνοντας την ασφάλεια των εγγράφων σας.
Σας παρέχουμε το κατάλληλο λογισμικό για την έκδοση τιμολογίων, καθώς συνεργαζόμαστε με τους πρωτοπόρους του κλάδου, όπως η ΕpsilonΝΕΤ, η Q-Zone και η Business Cloud.
Με αυτές τις προηγμένες λύσεις, μπορείτε να διεκπεραιώνετε την τιμολόγηση της επιχείρησής σας με ευκολία και ακρίβεια.
Η EpsilonNet προσφέρει έναν εύκολο και γρήγορο τρόπο διαχείρισης παραστατικών που αφορούν πελάτες και προμηθευτές. Με την πρόταση τιμών και εκπτώσεων που βασίζονται στο είδος και τον συναλλασσόμενο, μπορείτε να διαχειρίζεστε εύκολα τις πωλήσεις σας. Ο έλεγχος του υπολοίπου των αποθεμάτων σας και η ενημέρωσή σας με προειδοποιήσεις ή απαγόρευση, αποτρέπουν επανακαταχωρήσεις και εξασφαλίζουν ακρίβεια.
Η εφαρμογή σας επιτρέπει τη δημιουργία εμπορικών παραστατικών από το ένα κύκλωμα στο άλλο, εξοικονομώντας χρόνο και κόπο. Με τη δυνατότητα άμεσης ενημέρωσης για οικονομικά στοιχεία ειδών και συναλλασσομένων κατά την καταχώριση του παραστατικού, έχετε πλήρη έλεγχο των στοιχείων σας.
Με την υποστήριξη διαφόρων τρόπων πληρωμής, όπως μετρητά ή πιστωτική κάρτα, και τη δυνατότητα υπολογισμού των προμηθειών βάσει των πωλήσεων, η διαχείριση της επιχείρησής σας γίνεται απλούστερη από ποτέ.
Η Business Cloud, ο αξιόπιστος συνεργάτης των σύγχρονων επιχειρήσεων, προσφέρει ένα πλήρες σύστημα μηχανογράφησης για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις που αναζητούν την οργάνωση και τον απόλυτο έλεγχο των οικονομικών τους. Σε έναν ανταγωνιστικό και πολυπλοκότητας κόσμο, η εμπορική εφαρμογή του Business Cloud αποτελεί την καλύτερη λύση για μια πλήρη και ακριβή εικόνα των πωλήσεων, αγορών, αποθήκης και λειτουργικών εξόδων.
Οι έξυπνοι αυτοματισμοί που προσφέρει η εφαρμογή καταστέλλουν την χρονοβόρα και επιρρεπή σε λάθη χειρωνακτική εργασία. Επιτυγχάνετε άμεση διαχείριση αποθήκης με καρτέλες είδους, λεπτομερείς καρτέλες προσώπων που περιλαμβάνουν ιστορικό συναλλαγών και στατιστικά. Οι αγορές προετοιμάζονται αυτόματα ως παραγγελίες, αποστέλλονται ηλεκτρονικά στους προμηθευτές και εισάγονται στην αποθήκη με ένα απλό κλικ. Οι πωλήσεις διαχειρίζονται το απόθεμα, το κόστος και το ιστορικό τιμών, προσφέροντας επίσης τη δυνατότητα δημιουργίας ειδικών τιμοκαταλόγων.
Το Q-Zone είναι η πρωτοποριακή λύση Εμπορικής Διαχείρισης που εκπληρώνει όλες τις απαιτήσεις αυτοματοποίησης για μικρές, μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον χώρο του εμπορίου προϊόντων και υπηρεσιών. Από το μικρό κατάστημα με ένα ταμείο, το πολυκατάστημα με πολλαπλά ταμεία και θέσεις εργασίας, έως το δίκτυο καταστημάτων με πολλές αποθήκες, το e-shop ή ακόμη και την επιχείρηση που συνδυάζει φυσική και ηλεκτρονική παρουσία, το Q-Zone προσφέρει την ιδανική λύση διαχείρισης, προσαρμοσμένη πλήρως στις απαιτήσεις της Ελληνικής αγοράς.
Αξιοποιώντας τη δυναμική και τις λειτουργίες της κορυφαίας διεθνούς πλατφόρμας ERPLY, που χρησιμοποιείται σήμερα από περισσότερες από 100.000 επιτυχημένες επιχειρήσεις και 300.000 ενεργούς χρήστες σε όλον τον κόσμο, το Q-Zone προσφέρει πρωτοποριακές λύσεις διαχείρισης, προσαρμοσμένες στις ανάγκες και τις απαιτήσεις της ελληνικής αγοράς. Αποκτήστε τον απόλυτο έλεγχο στην επιχείρησή σας με το Q-Zone και διαχειριστείτε με αποτελεσματικότητα και επιτυχία τις επιχειρηματικές σας δραστηριότητες.